Tuesday, September 23, 2008

Kedai Vantage Kat Plaza Masalam, Shah Alam

Sape suka vantage angkat tangan? Sayaaaaa..... Macam anak aku la korang ni. Untuk pengetahuan korang, ini adalah kedai vantage yang pertama dimalaysia. Bini aku la yang cakap, kalau aku cakap salah maknanya dia tipu aku la..Kuang kuang kuang. Nape tak pecaya ke? Suke hati korang la.... Bini aku bukan owner kedai ni, bini aku tolong jagakan je... Kalau viruspadu tahu pasal kedai ni mesti dia ajak en laloque gi sekarang jugak ....Huahuahua.. Kalau korang nak special price kena la beli ngan bini aku. Bini aku keje dari ari isnin sampai ari jumaat dari pukul 11 pagi hingga 6 petang. So kalau korang gi ari sabtu ke ahad ke memang tak dapat la jumpa bini aku.. Sape-sape yang lom tau nama bini aku,ni aku bagitau. Nama dia normila tapi orang selalo panggil dia mil je. Camne rupa bini aku,aku da penah post gambo dier sebelum-sebelum ni. So pandai-pandai korang la caari eik, da besar... Kalau bukan laki sendiri yang nak promote bini sape lagi kan..


4 comments:

Diana Ishak said...

aku minat vantage tapi laki aku anti-inggeris.

terpaksa aku penuhkan rumah aku ngan Noritake je.

wahahah, berlagak siallll.

IAD UPNM said...

bini aku cakap ko untung sbb noritake lg mahal siot...wlupun bini aku keje vantage,tpi brg2 vantage kt umah aku sgt2 terhad sbb tak tau mane nk simpan...huahuahua.padahal takde duit..

NORMILA MUHAMAD said...

mintak mahap yerk..ni ada pembetulan. Vantage tmpt aku kerja ni bukan bukan kedai vantage yg pertama, tapi 'concept shop vantage' yang pertama.lain tuh...kedai dier full range of vantage collection.suma ada.

IAD UPNM said...

ya ampun mane la i amik port psl sume2 ni...ni dgr2 je

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April