Friday, August 20, 2010

Menu Buka Puasa Hari Ke 9

Hari ini aku masak lagi. Ingatkan nak buat something special (al maklum la hari ini kan birthday wife aku) sekali tak dan la pulak kerana kekangan masa dan bahan mentah. So aku masak la yang simple2 je untuk juadah berbuka.

Menunya ialah:

1. Nasi putih
2. Ikan bawal sweet sour
3. Sup cendawan + capsicum + telur
4. Air kelapa
5. Nenas madu
6. Tidak dilupakan air tea O panas

Disebabkan semalam ade tetamu datang berbuka puasa dirumah aku, maka ade menu tambahan (hanya beli di pasar) iaitu:

1. Mee goreng
2. Kuay teow goreng
3. Popia basah + kering
4. Kuih tepung pelita

Alhamdulillah semua licin...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April