Wednesday, September 1, 2010

Berbuka Puasa Di Bangi Pada 21 Ramadhan

Semalam aku sekeluarga berbuka puasa di rumah mak ayah di bandar baru bangi. Aku telah menvolunteer untuk memasak lauk tambahan iaitu:

1. Terung + Telur Goreng Berlada
2. Ayam Goreng Daun Kari. Macam pelik je kan bunyinye tapi membuatnya senang je. Masa goreng ayam masukkan sekali daun kari untuk menaikkan bau daun kari tersebut. Perghhh todap betul baunye
3. Selain itu aku belikan 2 nenas madu tuk omak aku. Bau nenas madu tu sungguh mengancam jiwa dan raga

Menu-menu lain yang ada di rumah bangi:

1. Spagetti
2. Nasi putih
3. Ikan tenggiri asam pedas
4. Kobis goreng
5. Ikan goreng
6. Sambal goreng tempe
7. Potai
8. Air tebu
9. Otak-otak
10. Kurma

Alhamdulillah selesai sudah untuk hari puasa yang ke 21....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April