Wednesday, September 1, 2010

Merdeka

Semalam 31.08.2010 merupakan hari kemerdekaan malaysia yang ke 53.

Ingatkan nak sambut malam kemerdekaan di kl ke, bukit jalil ke, putrajaya ke, ape ke, janji yang ada bunga api. Sekali memikirkan penat bekerja disiang hari, anak-anak yang tak reti duduk diam, jalan jem, road block sana sini, so kitorang sekeluarga mengambil keputusan untuk menyambut kemerdekaan kat rumah je la. Tambah-tambah wife aku pukul 8 lebey da masuk tido, lagi la menguatkan semangat tuk aku berada di rumah je. He he he.

Tentatif aktiviti di rumah masa malam merdeka:
1. Makan kuih (balance kuih bukak pose)
2. Tengok tv sampi la kul 12. Itu pun da terlelap-terlelap

Lepas tu masuk tido.

SELAMAT HARI MERDEKA KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April