Tuesday, June 29, 2010

Aku da tolong tapi aku lak yang kena balik..

Hari ini aku cuti. Lepas hantar wife aku g opis di cyberjaya, tiba2 lak teringat nak basuh kereta.

Biasanya aku basuh kereta kat car wash milik india. Tapi hari ni tergerak nak basuh kereta kat car wash milik orang melayu kat taman putra perdana kat puchong. Mula2 aku bajet la kalau cuci kereta + enjin maybe kena caj dalam rm12 (standard caj bg pemilik kelisa macam aku).. Aku pun tanpa bertanya kepada tuan punya car wash tu, aku cakap aku nak cuci kereta + enjin. Nak kate dier cuci bersih sangat2 takde la, biase2 je. Bile da siap aku tanye la bape, sekali dier cakap rm16. Terkejut beruk aku. Tapi takde la aku buat terkejut sambil guling2 kat lantai. Nak tak nak aku bayar je la sebab da siap pun..

Bila difikirkan balik, aku nak tolong ko, sekali ko caj aku lebih2. Wah wah wah, sori to say la lepas ni aku maleh nak hantar kereta kat ko lagi. Baik aku hantar kat car wash milik india. Cepat pun cepat... Memang la kalau dikira apa la sangat beza rm4. Aku cuci kereta bukan sekali dua dalam setahun, so kalau ditambah2 beza rm4 tu dalam setahun agak2 lepas belanja barang basah dalam sebulan dua woooo. Sori la bro, kalau ade customer yang berkira macam aku nihhh.

So moral of the story, len kali kalau nak cuci kereta tanye dulu harganya... Adddoooyyyaaaaiiii

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April