Friday, December 3, 2010

Musibah

Sabtu lepas merupakan hari sakit bagi keluarga ku. Aku satu keluarga mengidap simpton2 yang sama iaitu deman panas yang ober panas, batuk2, sakit tekak, loya2, sengal2 badan dan fenin. Takkan la bini aku peknen, amatlah mustahil kerana dia dilindungi implanon yang bertarikh luput jun 2011. Macam2 ubat da makan, tak baik2 jugak. Sampaikan plan nak g MAHA pada ari senin terpaksa ditunda gara-gara tidak sihat. Apa2pun aku bersyukur kerana aku dan ahli keluarga makin sembuh walaupun sisa2 sakit masih ada hingga ke hari ini. Anak2 pun makin hari makin ceria, tak banyak kerenah. Itu cerita hari Sabtu...........

Ini pulak cerita ari ahad malam. Aku sekeluarga eksiden. Ini pulak aku rasa gara2 terlebih amik ubat sampai lalok. Sampai drive boleh tertido padahal da nk smpi umah dahh. Nasib baik la eksiden tu tidak menyebabkan pihak2 pengguna jalanraya yang lain. Dan aku juga bersyukur kerana ahli keluarga aku selamat, tiada yang cedera, cuma kereta je (da name pun eksiden). Dahhh tu je nak g tau. Harap maklum

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April