Thursday, March 3, 2011

Sambutan Hari Lahir Nurin & Alya



Kejadian (gambar di atas) berlaku ketika Hari Raya Cina yang lepas. Aku dan isteri telah merancang untuk menyambut hari lahir Nurin & Alya di kampung isteriku di Kota Tinggi Johor. Untuk makluman korang, Nurin telah berumur 4 tahun dan Alya pula berumur 3 tahun. Sekejap betul masa berlalu. Penat lelah aku dan isteri menjaga anak-anak selama ini telah membuahkan hasil. Hasil yang tidak dapat diukur dengan wang ringgit. Kini anak-anakku telah menjadi teman, gelak ketawa sedih suka duka bersama. Walaupun makin besar makin ragam. Itu semua asam ragam kehidupan...

Aku mendoakan semoga anak-anakku menjadi solehah dan dilindungi keselamatan di dunia akhirat. Aminnnnn....

2 comments:

Bangchik and Kakdah said...

Selamat Hari Jadi... dengar pesan ayah dan ibu selalu..

IAD UPNM said...

Terima kasih bangchik. (bapak anak-anak tolong jawabkan)

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April