Monday, June 6, 2011

Template Blog Berwajah Baru

Adoooyaaaaaiiiii, punya la lame aku tak update blog siap bersawang. Macam tu la kalau terlalu sibuk dengan hal-hal keduniaan. Bagi mengelakkan kesawangan blog yang keterlampauan, aku pun mengambil inisiatif untuk memberikan kesegaran kepada laman blog aku ni. Jeng jeng jeng, inilah hasilnya. Yahooooo, my blog new look. Jangan jeles yaaa.

Kepada mereka-mereka di luar sana yang berhajat untuk melakukan perkara yang sama, sila lawati alamat seperti yang tertera dibawah:

http://www.pyzam.com/

Everything is there. Tinggal nak copy paste code template je. Senang bukan? Hanya memerlukan usaha dan kesabaran dalam mencari template yang sesuai je.

Oleh kerana template telah berwajah baru, link-link yang aku save dalam blog terdahulu telah di overwrite. Habis semuanya.

Kepada mereka-mereka yang melawat blog aku hanya untuk mengupdate isu-isu semasa yang bergolak dalam negara atau yang berkaitan hobi masa lapang seperti menanam orkid dan memancing, aku memohon maaf kerana link tersebut telah hilang. Link-link blog member-member pun dah terburai di rangkaian. Maaf yer aku bukan sengaja.

Aku cuba menjejak kembali link-link tersebut dan aku terpaksa memulakannya dari bawah. Doakan semoga aku berjaya. Aminnnn....

1 comment:

Cikgu Anuar bin Mat said...

salam.. pencarian membawa saya ke blog ini.. tahniah!! blog yg sangat mmberi satu rasa kecemburuan yg teramat2 sangat!!! syabas tuan..
saya mencari pokok beries (semua fmly berri).. mana nk dapatkan ya benih/keratan batang/anak pokok? mmang nak beli. skarang cuma saya ada pokok mulberi http://www.malberimulberry.blogspot.com dgn rasa rendah diri selamat berkunjung jika ada kesudian.. kawan2 boleh tolong saya cari pokok blackberry or apa2lah yg sewaktu dgnnyer.. terima kasih tuannyer blog.. saya Anuar 013-9791736 call/sms..

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April