Tuesday, December 18, 2012

Copy Paste From Mama Nurins

Copy Paste From http://mamanurins.blogspot.com/
 
 
Tak kenal maka tak cinta. Dah kenal tergila-gila. Ahakks....tebiat rasa pagi2 ni kan. Inilah perumpamaan yang paling sesuai dikaitkan dengan saya ketika ini. Sebelum tu nak ucap Jummah Mubarakah kepada muslimat muslimat seluruh dunia. Semoga hari jumaat ini membuka seluruh peluang rezeki dan Allah menerima amal ibadat kita. Amin.


Nak cerita pasal cinta cinta ni. Saya dah ada cinta baru. Nikmatnya. Isyyy jangan salah faham. Saya tengah jatuh cinta dengan Shaklee ni. Berbunga bunga sangat! Alhamdulillah. Rezeki .


Nak buat declaration ni....ehem ehemm...(kasi suspense sikit). Untuk makluman semua, Saya Normila binti Muhamad, adalah pengedar Shaklee anda yang sah. ID 885213. Untuk COD boleh contact saya sekiranya anda di Cyberjaya, Putrajaya, Puchong dan Bandar Baru Bangi. Kalau mahu order boleh email saya di normila.muhamad@gmail.com atau pm saya di FB. search Normila Muhamad.
 
 
Kata aku : Mama nurins ialah wife aku. So siapa-siapa yang berkenan nak beli produk SHAKLEE boleh berhubung terus dengan beliau.... Aku buat marketing jer.... Selamat berjual beli yerrr...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April