Monday, March 23, 2009

Aktiviti Gang Owner Kawasaki KIPS

Semalam ialah hari ahad bersamaan 22.3.2009. Hari ni lak ari isnin.. Hek lehhhh apo yang ko merepek ni jang.....

Semalam aku g jumpa ngan geng2 owner kawasaki kips kat dataran putrajaya. Dalam jadual sepatutnya sampai kul 9.00 tapi dengan selamba badaknyer aku sampai kat sana kul 10 dengan rasa tak bersalah nyer. Ade la dalam 21 orang. Waaaahhhhh ramai nyer. Lepas berkumpul kitorang pun gerak g mamak dekat mydin putrajaya. Ape ntah nama dier. Lain la kalau mamak tu bagi aku makan & minum free memang aku promote abis-abisan kt blog aku ni.
Ni la gamba2 yang sempat aku snap masa tengah lepak breakfast kat restoran mamak kat mydin putrajaya :


Ini dier motor2 kawasaki kips (dari versi lama sampai la versi baru) untuk dipertontonkan. Kalau korang terer yang mana satu kah moto aku?


Kalau ikutkan banyak lagi gambar2 moto yang aku snap maleh la pulak nak upload.... Nanti kang penuh la pulak storage memory tuk blog aku ni.... kalau korang nak tengok gamba banyak2 leh tengok kat website ni.... http://kips.forumotions.com/index.htm .... Sape2 yang nak join our group dipersilakan. Register free. Tapi kalau nak beli motor kawasaki kips kena bayar la beb.

Lepas kitorang da kenyang melantak breakfast, kitorang terus gerak g mandi manda kat sungai tekala. Sejuk giler airnyerrr.. Itu dekat2 tengahari kitorang sampai, airnya masih lagi sejuk. Ini dier gamba aku tengah posing baik punyer:


Seronok bangat sekali sekala dapat jadi macam orang bujang.... Kih kih kih












1 comment:

Syed Ahmad said...

Bebudak KIPS memang suka sembang KIPS. hehe.

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April