Wednesday, April 22, 2009

Aloevera Giant?


Masa ari senin yang lalu bini aku ajak aku g crocs kt ikano.....Aku ok aje. Semasa on da way nak cari kedai crocs aku tenampak lak aloevera giant. Siap aku tanye kat budak sales yang jaga kat situ, pokok ni nak jual ke? Adooooyaaaiiii...... Punya la aku teringin nak sangat pokok tuhhh. Ini pokok memang sudah lama aku cari, tapi tak jumpa-jumpa. Sekali jumpa terus aku amik gambar... Hua hua hua.. Kalau korang nak tau, aloevera ni boleh dibuat sup, jus aloevera dan lain-lain la. Al maklum la zaman sekarang ni sume da segera, apa salahnyer klu kite amik yg fresh from farm........

Sape-sape tau kat mane aku leh beli pokok ni, inform aku eik.... Nanti leh la aku masakkan sup aloevera :o)





No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April