Thursday, April 16, 2009

Mane Nurin N Mane Alya


Saje nak buat entry ni... Sebab ramai orang cakap yang dua-dua anak aku ni 'twin'? Ni aku nak kabo skit, secara realitinya memang nampak macam 'twin' tapi sebenarnye 'look twin' je sebab masing-masing ade tarikh lahir sendiri walaupun tempat mereka dilahirkan same iaitu hospital serdang n bulan dilahirkan jugak same iaitu bulan januari... Nak tau samaada anak-anak aku ni 'look twin' ataupun tidak, korang renung-renung la eik...



Nurin Alya Fatihah Binti Ahmad Shafie Rahim



Nurin Hidayatullah Binti Ahmad Shafie Rahim




No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April