Wednesday, May 6, 2009

Nurin Di JUSCO Taman Equine

Masa cuti hari pekerja yang lepas, aku sekeluarga bertandang ke umah mak bapak aku kat bangi. Pastu lepas semayang jumaat aku pun tido la sepam. Bini aku n alya da lame da tebabas kat bilik omak aku... Ntah camne aku macam terdengar mak aku ajak g Jusco Taman Equine. Tebeliak terus mata aku. Yang pastinyer mak aku bukan ajak aku pun, dier ajak nurin je. Sebab nurin memang suke jalan2. Ajak la g mane pun, mesti dier ikut punyer. Dengan tak malunyer aku pun follow sekali. Sampai je kat jusco taman equine, ade pulak tempat main tuk budak2 'besar', terus aku ditarik oleh nurin ke tempat itu. Nak masuk kena bayar Rm5 sekepala. Seb baik la muka aku ni nampak macam da 40 an, kalau x kompem kena bayar Rm10 punyer....Hua hua hua... Ini la gambar yang sempat aku snap masa nurin tengah main-main......





No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April