Tuesday, January 12, 2010

Bangun pagi....Bla bla bla

Nurin telah mengajar aku satu lagu yang dia belajar di skoll (smartreader). Tajuk lagu ialah Bangun Pagi. Meh aku tulis liriknya disini.

Bangun pagi
Gosok gigi
Cuci muka
Mandi-mandi
Pakai baju
Minum susu
Pergi sekolah
Baca buku...

Alya pulak ajar aku lagu yang sama tapi lirik yang berlainan. Ini liriknya...

Lalalala
Lalalala
Lalalala
Lalalala...... hu hu hu..... Walaupun ini saja liriknya tapi semangat beb dier nyanyi. Menghiburkan hati jugak kepada sesiapa yang mendengarnya :). Kiut jerrr

Pagi tadi macam malas je aku nak g keje. Siap da terpikir dalam paler otak nak EL. Sekali teringat lak aku ade task yang nak kena siapkan pada 13.1.2010. Ape lagi ku gagahkan diri untuk menyiapkan diri, dan akhirnya sampai jugak aku ke opis pada pukul 8.23 pagi. Apa lagi da sampai opis kena la buat keje, so aku nak buat keje la niiii... Calooooo

3 comments:

ammen da' craziest said...

Hahahahaha...
xleh belah kelakar alya pon nyanyi...
lalalalalalala...
kelakar siot...
x pandai lagi tp nak nyanyi jugak...
bagus alya, teruskan usaha !!!

Diana Ishak said...

anak aku pulak asal bangun pagi 'Ma, today got school ke?'

Camno tu?

IAD UPNM said...

anak ko cakap cam tu sebab dier bosan g school sorang2. len la kalau ditemani adik.... agaknyerr la

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April