Thursday, August 19, 2010

Selamat Hari Jadi Sayang.....

Tengok tajuk macam gempak je tapi memang gempak pun.. Gempak untuk aku la sebab hari ini merupakan hari kelahiran isteri aku..

Hari ni 19 Ogos 2010 merupakan harijadi isteri aku yang ke 30 tahun... Jangan marah ye sebab abang masih lagi 20 an... Wakakakaka. Aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI JADI kepada isteriku, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Abang juga mendoakan semoga sayang diberikan keselamatan dan kebahagian di dunia dan akhirat.

Disebabkan hari ini adalah hari istimewa, apakah menu istimewa yang perlu aku masak untuk majlis berbuka puasa nanti cum menyambut harijadi? Jeng jeng jeng....

5 comments:

Mayiskandar said...

Salam, P.E, aku nih Sit...giler romantik ko nih...siap nak masak utk isteri tersayang lagi...anyway hepi besday utk wife ko gaks...lame x jmpe ko

IAD UPNM said...

W'salam siti. Ko ape kabar?..

Biase la, kate suami isteri kena la romantik2...

Aku masak sbb aku suke. Bukan ape sit, takut skill masak hilang. he he he..

Mayiskandar said...

Aku ok jer...kekirenye ko terer asak la nih...ala2 chef gitu...ko keje & dok maner skrg nih....

IAD UPNM said...

Takde la tarap2 chef, setakat masak rasa sedap je...hehehe.

Skunk aku keje kt um. Dok kt puchong. Bini aku keje kt cyberjaya...

Ko lak keje kt Usim kan? Keje ape sit?

NORMILA MUHAMAD said...

Terima kasih tak terhingga buat abang.kerana masakan yg sedap setiap ari. walaupon abg masih 20-an, dont worry. sebab dlm sebulan setengah nnti u'll join my club. welcom on board dear. he he.

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April