Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin

Petang semalam, nurin menunjukkan kepada aku yang dier dah buatkan kad raya untuk papa & mama dier. Dier pun bagi la.

Jeng jeng jeng..........



Terharu betul aku. Al maklum la, da lame sangat tak dapat kad raya. Tiba-tiba lak dapat. Hand made pulak tuhhh. Comey je...



Ni pulak lakaran dalaman kad raya tersebut.



Zoom in apa yang nurin tulis untuk papa & mama dier.....



Insyaallah nanti ada duit raya untuk nurin & alya. Jangan nakal-nakal yer, kalau tak nanti portion duit raya ditarik balik.

-------------------------------------------------------------------------------------

Di hari yang mulia ini, di bulan yang barakah ni, aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN kepada sesiapa yang mengenali diri ini dari tapak kaki sebesar 2 jari hingga la dah beranak bini.

1 comment:

ammen da' craziest said...

halamak bro...dapat kad raya plak...dari anak plak tuh...terbaek lah !!! der, asal ko buat transparent utk post...susah nak baca ma...

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April