Tuesday, April 10, 2012

Karat Mengarat, Sawang Menyawang Blog Guwei.....

Assalam Semua. Long time no story-mory.

Lama betul aku tak update blog. Cam tu la kalau sikap kemalasan datang melanda. Mungkin jugak sebab layout blog aku gelap je memanjang, makin lama makin suram. Last-last tersadai tanpa dihiraukan. Huhuhu.... Bak kata aku la... Nak seribu daya, tak nak seribu dalih. Apo la yang aku mengarut nih.

Dalam mentranformasikan diri dari malas kepada rajin, aku perlu berbuat sesuatu...

Tindakan pertama, sila tukar layout yer... Lepas tu kalau tiada apa-apa tindakan jugak, aku tutup je la blog nihh... Abis citer :) He he he gurau je.

Citer pembukaan pada hari ini. Currently, aku mengikuti kelas diploma eksekutif in health & safety management kt New PJ Old Town, macam-macam hal nak kena buat. Study dah tentu, keje lagi. Nasib baik la isteri dan anak-anak memahami. Kalau tak pening jugak dibuatnyer.

Orang tanya aku nape amik diploma eksekutif, nape tak amik master je? Jawapan aku senang je, diploma eksekutif yang aku amik tu free, yang tak boleh blah siap ade ade elaun lagi RM200/month. So sebagai langkah permulaan sebelum amik master, kena la asah2 sikit otak yg dah berkarat ni. Insyaallah kalau aku berjaya menamatkan pengajian diploma eksekutif dalam masa yg ditetapkan, proceed to master lak. Wish me luck.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April