Friday, October 23, 2009

Today is budget day....

Harap-harap ade bonus la. Tak kisah la walaupun tak banyak janji ade. Itu je aku harapkan, lain-lain aku peduli ape. Betul tak kawan2? Kalau tak betul sila la betulkan hamba yang hina ini..

Dulu masa aku kerja kat audit firm, budget ni la aku kena dengar betul2, yang tak tahan kena paham betul2. Sebab banyak reflect kat personal tax & company tax. So nak tak nak kena update knowledge tax ni... Setiap taun ade je perubahannya. Yang tak syoknyer bile dengar gomen dapat bonus, diri sendiri tenganga gigit jari je la.... Hu hu hu

1 comment:

ammen da' craziest said...

hahahaha...betul3...
nganga bila gomen dpt bonus...

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April