Thursday, April 14, 2011

Member Accountancy UPM 2002

Punya la buhsan, aku taip la nama sendiri kat pakcik google pastu klik search.... Aku klik la kat link tuhhh, sekali jumpa gambar aku dan biodata diri... Klik punya klik sekali kuar gambar-gambar member lama masa belajar kat UPM. 2011-2002 = 9 Tahun woooo. Pejam celik pejam celik da 9 tahun aku tinggalkan UPM.

Ini linknya : http://memori2002.tripod.com/members2.htm

Tengok punya tengok masing-masing muka da lain, termasuklah aku. Dulu bujang skunk da ade anak dua (macam tak relate je). Tak kisah la, blog aku ikut suka aku la nak tulis apa. Wakakakakakakaka.

Agak-agaknya apa la yang korang sedang buat skunk nihhh? Seb baik la ade FB, dapat la jugak tahu sikit-sikit pasal korang, walaupun aku tak berapa nak ambil tahu sangat... Kejam kejam...

Ada soklan bonus, sila teka mana satu aku?



P/S : Gambar-gambar yang ada kat sini aku dah edit, so sape-sape gambarnye tiada diatas jangan marah yerrr...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April