Wednesday, November 10, 2010

Bangun Pagi Pergi Kerja.... Bla bla bla

Pagi ni malas betul aku nak bangun tido. Sedap sangat tido. Tapi ku gagahkan diri untuk bangun jugak kerana perlu mencari rezeki untuk anak bini. He he he. (Ayat untuk memotivasikan diri).

Ada satu pagi di waktu hari bekerja, anak aku yang sulung bernama nurin hidayatullah bertanya kepada aku, arini boleh cuti tak? perghhhh ganas punyer soklan. Aku pun menjawab, kakak kena g skool. Nak jadi doktor kena g skool.. Pastu nurin jawab, oooo ok.

Dah besar rupanya anak aku, dah boleh paham ape yang aku cuba sampaikan. Bukan nurin je, alya pun same gak. Disuruh ambil apa-apa, dia akan buat. Itupun ikut mood jugak, kalau tak ok memang dier buat dekkkkk je. Macam bapaknyer. Kih kih kih. Anak bapak...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April