Tuesday, November 9, 2010

Tujuan Blogging

Selama aku blogging ni, aku tidak tahu apakah tujuan aku berblogging. Itu yang menyebabkan aku kejap update kejap senyap pastu update lagi sampai la satu tahap iaitu hari ini aku bertanya kepada diri apakah tujuan aku berblogging. Kalau diajukan soalan ini kepada blogger-blogger di luar sana pasti pelbagai jawapan akan ke udara.

Setelah diperam dan difikirkan secara mendalam berkenaan perkara ini, ini pulak jawapan aku. Aku berblogging untuk berkarya kerana kerja aku di UM memerlukan aku mengarang dan memurnikan ayat supaya tidak terlalu lembut atau terlalu kasar. Ini kerana untuk menjaga hati auditee. Jadi blog ini merupakan satu platform untuk aku mengkayakan lagi tatabahasa dan pemahaman aku dalam dunia pengarangan.... He he he.

P/S : Minta maaf la sekiranya ada pihak-pihak yang tidak memahami pernyataan diatas.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April