Monday, November 1, 2010

Selamat Hari Jadi Isteriku, Normila

Salam Semua.

Lama betul aku tinggalkan dunia blogging ni, bila kemalasan datang melanda camni la jadinya. Walaubagaimanapun aktivit blogging harus diteruskan hingga ke akhir hayat. Hidup Pie.... Wakakakaka.



Sebenanyer ini cerita lama tapi aku nak coretkan jugak untuk dijadikan kenangan dalam tahun 2010. Pada 18/9/2010 yang lalu adalah harijadi isteri aku yang ke 30. Ucapan untuk isteriku.... SELAMAT HARI JADI, SEMOGA PANJANG UMUR & DIMURAHKAN REZEKI (Biasalah ayat standard tapi ade ayat tambahan sikit kat belakang ni). Semoga kehidupan kita sekeluarga aman, bahagia dan selamat dunia akhirat. Aminnnnnnn....



2 comments:

NORMILA MUHAMAD said...

thanks so much dear...muahsss

IAD UPNM said...

Tahun depan kite celebrate lagi eik.. insyaallah

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April