Wednesday, July 16, 2008

Aksesori Di Taman Ku

Garden set yang ku beli di meru..... Puas hati woooo.... So sape-sape yang berhajat nak membeli garden set yang macam aku punyer atau yang simple-simple je, aku syorkan korang beli kat meru... Murah pun murah, pastu transportation charges free beb... Ko bayangkan la kalau dari meru ke puchong (Bukan tengah-tengah puchong, hujung-hujung puchong). Hua hua hua
Ini lak set air terjun (aku pun tak tahu nama dier apa). Nak buat kolam ikan takde space la pulak. lagipun bajet besar maaaa. Aku beli kat nilai 3. Ko bayangkan la camne aku bawak naik kete kelisa, dengan bini aku, dengan 2 anak aku, da macam tin sardin. Sume aku sumbat. Ini pun wa match-match mane yang berkenan and simple-simple je. Nak beli yang mahal-mahal ongkos nyer tiada. So kena la cari yang cheap-cheap one je. Janji itu bunyi air jatuh ade....... Aman je raser

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April