Sunday, July 13, 2008

Cuba-cuba dulu, mana tahu menjadi...

Aku pun tak tahu macammana aku leh ade tabiat tanam pokok anggur. mungkin lepas aku browse web pasal anggur malaysia kot. Macam-macam web aku browse. Ni salah satu address webnyer.... http://www.era-anggurmalaysia.com.my/index.htm.... Sape-sape yang berminat tanam-tanam pokok cuba-cuba la browse web ini mane tahu terbuka hati nak try jugak. Geram je tengok buah anggur terjuntai kat bawah. Kalau satu dua pokok aku tanam kira ok lagi. Ni tak, 15 pokok maaaa.... Memang ade giler skit la. Aku tanam dalam pasu je sebab kalau nak pindahkan pokok anggur tu senang. Kot-kot nanti dapat tanah yang luas skit baru la aku akan tanam kat tanah. Mane la tahu satu hari nanti, hobi yang aku cuba secara kecil-kecilan ini dapat menambah pendapatan aku. Amin..... Kat umah, aku tanam pokok anggur jenis isabella, IAC dan seedless (Aku pun tak tahu ini seedless brand ape).

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April