Monday, September 29, 2008

Ari ni aku kena jadi babysitter....daaaa

Sebenanyer kalau ikutkan da banyak kali aku kena jadi babysitter untuk anak-anak aku.. Tapi arini baru tergerak nak coretkan dalam blog aku ni.. Mane la tau kot-kot satu hari nanti anak-anak aku ni terbaca blog yang ditulis oleh papanyer....

Kalau ikutkan aku start cuti raya dari 27hb Sept -7hb Oct.. Tapi balik kampungnyer 30hb Sept. Sebab 29hb Sept bini aku kena keje lagi daaaa... Ingatkan 29hb Sept leh la buat ape-ape yang patut, servis kete ke, kemas-kemas umah ke, ape-ape je la yang berpaedah. Al maklum la nak rayer kena la rumah kemas-kemas sikit. Blakang babysitter tak dapat jaga anak-anak aku sebab dier nak balik kampung.. Addooooyaaaiiiii.. Kesimpulannyer aku la yang kena jaga anak aku.. Sape lagi kalau bukan aku yang kena jaga.. Bapa mithali la katakan..

2 comments:

maliksutanmuda said...

salam. selamat hari raya adilfitri.

hop dari blog abg izman.

apa kaba,

huh, jd babysitter mmg penatkan..agaknyer mcam tu lah keadaannya abah saya jaga saya dulu.

IAD UPNM said...

w'slm awieworld....cam tu la kalau dah bergelar bapa.wat 2 do da tanggungjawab...ko da kawen ke?

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April