Monday, September 22, 2008

Selamat Hari Jadi Mak Yang Ke-54

Semalam, 21hb September 2008 merupakan hari jadi mak aku yang ke-54. Itupun bini aku yang ingatkan.. Nak harapkan aku hingat apa-apa? Jangan harap la Hua hua hua :)

Mula-mula aku tak terfikir nak buat surprise.. Tiba-tiba lak terlintas di fikiran nak buat surprise.. Jeng jeng jeng

Surprisenyer ialah dengan membeli kek blueberry cheese kat secret recipe tanpa pengetahuan mak aku. Siap sorokkan dalam kete tuhhh. Takut mak aku nampak, nanti tak surprise la. Pastu aku roger adik-beradik aku supaya semua kena buka pose kat umah. Dan yang paling betul-betul surprise yang aku buat ialah lepas semua ahli keluarga buka pose aku bagi signal kat adik aku supaya keluarkan kek yang aku beli.... Apa lagi mak aku tersenyum lebar la... Kih kih kih.... Nanti gambo kek aku post kemudian sebab aku lupe la nak snap gambo kek mak aku tuhh. Adik aku (din) yang snap... Selamat.... kalau tak, takde bukti. Huhuhu

Sape nk raser kek yang aku beli tuk mak aku tuhhh beli sendiri la eik. Tapi kalau tak malu korang mintak la kat mak aku, itupun kalau ada lagi.

Selamat Hari Jadi Mak, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.... Luv u so much

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April