Monday, September 22, 2008

Sape nak kenal sama Ex-membe opis lama aku?

Sori la geng, aku da lame tak update blog. Tu yang tiba-tiba ade mood nak tulis macam-macam. Sampai kawan pun aku nk promote... Kecoh tul kan aku. Hik hik hik.



Aku ade ex-membe opis lama. Yang aku tau dulu dier da de bf, blakang aku tanye balik. Ntah la itu la ini la... Tiba-tiba arini aku terbaik hati lak, sape-sape yang berkenan nak kenal sama ex-membe opis lama aku roger la aku.. Nanti aku leh gedeng-gedengkan. Hua hua hua....



P/S: Untuk pengetahuan korang, yang baju kaler ijau tu da kawen eik... Jangan tersalah kenan lak, nanti tak pasal-pasal lebam mata sebijik kang. Itu kalau sebijik, kalau dua bijik lu pikir sendiri la.... Aku tak nak tanggungjawab ye..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April