Tuesday, September 23, 2008

Water Treatment

Ni aku nak citer skit.. Dulu aku memang anti kalau ade orang approach nak jual barang. Ntah macam mana ada satu hari tu, tiba-tiba lak aku tebuka kat hati nak beli water treatment.. Bukan agen jual-jual yang cari aku,aku lak yang cari diaorang. Biler aku da nekad nak cari memang aku beli la kesimpulannya. Tak kisah la mahal yang penting berbaloi. Kalau orang korporat cakap investment...huahuahua..

Water treatment n water filter lain tau.. Meh sini aku citer skit dalam bahasa yang mudah apa beza antara water treatment n water filter. Water Treatment ialah air paip yang ditapis dan dirawat menjadi air yang bertenaga dan bermineral.Water Filter lak ialah air paip yang ditapis sahaja.Kalau sape-sape nak tahu maklumat lanjut berkenaan perkara ini silalah berjumpa dengan agen yang jual produk water treatment. Sebab mereka-mereka lagi arif... Nanti kang salah citer masak aku nak jawab. Itu kalau masak,kalau hangus sape nak bertanggungjawab...Kih kih kih..

Aku ni da tesasar jauh lak. Ok kiter balik ke pangkal jalan. Aku cuma nak cakap walaupun kawasan taman umah aku ni kawasan perumahan baru tapi bile aku cuci water treatment masyaallah memang ketezut jugak la aku dibuatnya. Nape tak pecaya ke apa yang aku cakap.. Meh sini ramai-ramai kita tengok gambar dibawah ni untuk tatapan bersama.




So, sekarang apa pendapat korang? Komen jangan tak komen.....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April