Wednesday, September 24, 2008

Kejap je anak-anak aku da besar

Ni lak gambo nurin n alya setelah mandi dan di make up oleh mamanyer.....

Ni lak nurin n alya tengah sahur kat Kfc tesco shah alam kul 2.00 petang... Huahuahua

Ni, adik aku din tgk dokong nurin n alya....


Sedar tak sedar aku da de 2 anak perempuan yang comel. Kejap je masa berlalu. Kalau korang nak tau usia anak aku....haaaaa..... kat sebelah aku de buat age dier. Korang tengok la sendiri eik. Usia yang tepat, tak men la bundar-bundar. Hehehe.....

4 comments:

Diana Ishak said...

kembar?

RAI said...

Adik cam nk besar la...sihat sungguh dia...
Ko bg makan ape ek....
Hehe...

IAD UPNM said...

Jawapan tuk D...

Bukan kembar la D.Yang kakak tu umo 1 tahun 8 bulan.Yang adik tu lak 8 bulan.Jarak setahun daaaa.Nampak mcm kembar ke?Kalau ye pun mmg patut sebab da name pun adik beradik la D..Hehehe

Jawapan tuk rai...

Adik mcm besar sbb dier kuat minum susu.Makan baby bytes pun leh tahan gak.Yang akak lak kuat main je,makan kurang..Tu yang slim skit..Dulu kaknyer pun macam adik jugak...

NORMILA MUHAMAD said...

rupa siapakah anak-anak comel itu???

1.mama, or
2.papa, or
3.nurin mcm papa, alya mcm mama, or
4.suma sekali

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April