Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri Dan Maaf Zahir Batin

Hari yang baik ni, aku sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin dari hujung rambut sampai hujung kaki.

Kepada sesiapa yang mengenali keluarga ini, aku mewakili ahli keluarga berbesar hati ingin menjemput anda sekalian datang beraya ke rumah....Tapi sebelum datang rumah, haraplah dapat inform awal-awal kalau nak makan sedap la. Kalau tak aku hidang kuih n air ribena je la...Itu pun kalau stok ribena ada lagi. Kalau tak aku hidang air kocong je la..Huahuahua.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
&
MAAF ZAHIR BATIN

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April