Thursday, July 16, 2009

Akhirnya Dapat Jugak Aku Mencari Ini Pokok

Dalam entry yang lepas aku ade cakap kat korang yang aku tengah cari aloevera giant....dan akhirnya telah aku jumpainya tidak lama kemudian di nurseri kat sungai buluh. Minat punya pasal stakat sungai buluh tu tak de hal la. Lepas ni bole la aku buat sup alorvera dan jus aloevera... Yum yum yum. Tulis kat entry ni macam pernah rasa je... Huhuhu

Alya enterprem kat aloevera giant tuk aku tunjukkan kat korang saiz aloevera tuhh.




1 comment:

deqlynnz said...

dah lama xjupe ko pie.....tgk ko punya aloevera lbh kurang sama dah ngan ko....huhuhu...jgn mare.....bagus gak blog cmni...aku malas nak wat, bini aku jer yg rajin wat blog....aku ni suami mithali, busy cari rezeki utk anak bini....razali terengganu....huhuhuhu...jangan mare....

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April