Thursday, July 16, 2009

Majlis Perkahwinan Di Putrajaya...

Masa ni kitorang sekeluarga g majlis perkahwinan kat putrajaya. Tarikh langsung aku tak hingat. Omak kau cakap ni ade bau2 bacang jugak. Korang nak tau bau2 bacang tu ape, search la dalam wikipedia. Kalau tak de korang beli buah bacang pastu korang bau la. Tapi kalau buah bacang tu pun korang tak tau, dier macam buah kuini. Tapi buah kuini lagi besh. Ape la aku melalut ni. Pandai2 korang la eik nak pikir.

Gambar kenangan ngan pengantin tak de. Yang ade gambar2 family aku dan mak su aisa.....Huhuhu

Ini adalah gambar persidangan 2 beradik. Yang tak tahan dua2 duduk menyangkung...


Ni pulak gambar mak su aisa ngan nurin..


Yang ini pulak seperti biasa la gambar laki bini yang sama2 sihat berposing maut...Kui kui kui






No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April