Thursday, July 16, 2009

Majlis Perkahwinan Di Pahang..

Lama betul aku tak update pasal aku dan family aku. Asik2 entry tuk entertain pembaca blog aku je (Macam la aku ni ada ramai pembaca blog, perasan tul la). Wakakakaakakaka

Ok bagi memulakan entry pasal family aku, aku citer pasal g kenduri kahwin kat Pahang. Kenduri ni (kalau tak silap aku bulan 6 2009, tarikh lupe da.) ex opismate aku kawin.

Mula-mula memang malas nak g tetapi memandangkan anak-anak aku da lama tak jalan jauh, so aku pun follow la budak2 alem amat (opis lama tempat aku bekerja). Faktor yang membuat aku nak follow sebabnya ade tentatif tambahan lepas g kenduri kawen tersebut iaitu g mandi manda kat janda baik. Inilah kali pertama aku membawa anak2 aku mandi manda kat air terjun/sungai. Orang kata la kalau nak mandi manda tempat2 cam tu tak elok bawak baby. Orang kata la. So nak tak nak kena tunggu baby aku besar la.....

Apa pendapat korang pasal gamba ni, ade macam adik beradik ke ataupun macam anak beranak ?

Gambar ni masa da sampai kat janda baik. Gambar mandi manda tak de sebab da cameraman pun mandi jugak. Gambar simpan dalam memori je la.


Ni gambar aku, mini aku dan anak2 aku di majlis perkahwinan brader zamri. Punya la susah nak suruh alya diam tuk amik gamba. Tu yang korang tengok tangan aku macam senget je. Standby nak tangkap alya kalau dier lari.

Ni pulak gambar laki bini yang gedik.....Huhuhu...Layankan aje.....









































No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April