Thursday, July 16, 2009

Buah Anggur Edisi Malaysia Selamat Dituai

Kat umah aku ni, aku ade tanam 2 jenis anggur malaysia iaitu isabella dan IAC. Isabella yang buah dier kaler ungu dan IAC buahnyer kaler ijau. Buah2 anggur yang telah masak telah aku tuai hasilnya dan pengabis makan buah2 anggur tu adalah anak2 aku yang dua tuhhh. Sape lagi kalau bukan nurin dan alya. Aku dan bini aku tak layan sangat anggur ni sebab rasa dier masam sikit. Masam2 pun tapi masih boleh dimakan lagi la. Kalau tak caya tengok la gambar kat bawah ni.


Ni adalah anggur Isabella.....

Ni pulak anggur IAC....

So lepas ni aku akan prun balik pokok2 anggur ni untuk dier berbunga dan kuarkan buah banyak2. Nanti bole la aku buka table jual buah anggur.... Wakakakakaka


No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April