Friday, June 7, 2013

Hadiah Daripada Isteri Setiap Hari

Baca tajuk je masing-masing da fikir yang bukan-bukan. Adehhhhh.... Apa pun tak boleh.

Untuk pengetahuan korang, setiap hari aku telah dibekalkan supplemen Shaklee. Tak percaya? Ini buktinyer....


Masa mula-mula pengambilan, ade jugak aku ngelat-ngelat. Lame-lame dah terbiasa, kalau tak makan supplemen ni macam ade something yang tertinggal.
 
Kalau korang tanye spesifik apa tu, aku hanya mampu katakan itu adalah supplemen Shaklee. Apa nama setiap satu tu dan apa khasiatnya memang aku tak tahu langsung. Al maklum la, isteri berniaga Shaklee, suami tak amik port langsung. Hihihi.
 
Untuk pengetahuan korang, aku ni jenis bukan yang suka makan ubat. Kalau aku sakit (demam, batuk, selsema - sakit-sakit biasa) pun, aku akan makan ubat selain daripada ubat doktor. Aku pergi klinik pun setakat nak ambil MC dan rehat di rumah.
 
Biase kalau aku demam, aku pakai baju berlapis, lari-lari sikit, exercise sikit, untuk bagi peluh. Kalau batuk, aku makan ubat batuk woods. Kalau selsema aku minum air panas di tambah 1 sudu besar madu. Kalau sakit-sakit lain, nak tak nak terpaksa la telan ubat doctor tu jugak. Itu pun kalau da baik sikit memang aku terus stop makan ubat.
 
Aku ni keturunan yang mempunyai kencing manis dan darah tinggi. Pastu smoking pulak tu. Penggemar lamb chop black pepper dan kari kambing. Perggghhhh. Umur dah 33 tahun, tanda-tanda awal pun da ade. Sendiri fikir la.
 
Setelah difikir-fikir dengan lebih mendalam dan doa daripada isteri, hati aku telah dibukakan tuk makan jugak supplemen Shaklee organic secara regular.
 
Terima kasih isteri ku....
 
Nak dapatkan maklumat lanjut boleh rujuk http://mamanurins.blogspot.com/




No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April