Sunday, June 16, 2013

Sepetang Bersama Orkid....

Aku ni sebenanyer peminat orkid. Tapi takde la kalau nak beli orkid yang spesies pelik, yang flower dier besar-besar, yang pokok orkidnyer lain dari yang lain, mahal beb.... Aku beli yang murah-murah + termampu je, takut beli yang diluar kemampuan tak termampu pulak hendak menjaganya. Huhuhu.... Sian dier....

Actually benda ni dah lame berlaku tapi baru sekarang nk citer. Raya Aidilfitri 3 taun lepas kot, aku pun tak hingat la. Lokasi kejadian rumah Cik Leh Di Kampung Perak, Machap, Johor. Dalam erti kata mudah, rumah ni adalah rumah pakcik mil (Mahu tahu siapa itu mil bole rujuk disini : http://mamanurins.blogspot.com/).

Aku just nk share gambar-gambar bunga orkid yang aku ambil kat laman rumah cik leh dan aku dah peram bertahun-tahun lamenyer. Sikit lagi nak jadi pekasam... Hua hua hua....

Layan........







Perggghhhh OSEM la....  Sempat jugak anak-anak aku berposing....

 
 
Peace yoooo....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April