Wednesday, June 5, 2013

Seminar Hidup Luar Biasa.... Siri 2

Mesti korang pelik macammana aku boleh terjebak dengan seminar Hidup Luar Biasa anjuran Dr Azizan Osman. Korang pelik aku 58 kali lagi pelik.

Aku sebagai seorang kakitangan awam, tiada keperluan untuk aku hadir seminar tersebut. Biase orang yang hadir seminar beliau adalah orang-orang yang jual barang. Dalam erti kata lain, orang yang telah ada bisnes dan orang yang nak buat bisnes la. Aku? Errrrmmmmmm......

Kisahnya bermula begini. Isteri aku telah terbaca iklan mengenai seminar hidup luar biasa  di surat khabar. Condifen je aku cakap. Aku pun tak tahu la mane dier tahu pasal seminar ni. Tapi iklan dier macam ni la rupenyer.



 
 
Isteri aku dah registerkan nama aku, baru dia bagitau aku yang dier ajak aku pergi seminar ni. Nak tak nak, aku pergi jugak la. Sayang isteri punye pasal, ape lagi terpaksa, memaksa, dipaksa, bepaksa la aku. Isteri aku dah book nak pergi pada 1/6/2013 di Wisma MCA Kuala Lumpur.
 
Apakah yang berlaku selepas itu, tunggu siri 3 yer......
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birthday

  • Aku - 2 Oktober
  • Ma Mil - 19 Ogos
  • Nurin Hidayatullah - 10 Januari
  • Nurin Alya Fatihah - 21 Januari
  • Omak Aku - 21 September
  • Bapak Aku - 21 April